مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1397 ساعت 09:542018-09-18دانش

بانک های قرض الحسنه باید به کمک دانشجویان شهریه پرداز بیایند


سرپرست دانشگاه آزاد با تاکید بر تسهیل سیستم پرداخت وام از سوی بانک های قرض الحسنه گفت: وام ها باید به راحتی در اختیار افراد قرار گیرد تا هیچ دانشجویی در مدت تحصیل دغدغه شهریه نداشته باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد؛ محمدمهدی طهرانچی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی در مراسم امضای تفاهم نامه این دانشگاه و بانک قرض الحسنه مهر ایران، گفت: نظام آموزش عالی کشور به دو شیوه عمل می کند، بخشی از این نظام آموزشی، رایگان و بخشی دیگر شهریه پرداز است.

وی با بیان اینکه 85 درصد نظام آموزش عالی کشور شهریه پرداز است، اظهار داشت: متأسفانه تاکنون راه حلی جز صندوق رفاه دانشجویان که یک راه حل تکلیفی برای دولت است، برای نظام آموزش عالی شهریه پرداز تدبیر نشده است.

طهرانچی با تأکید بر اینکه مردم ایران علاقه وافری به تحصیل علم و دانش دارند، افزود: این علاقه سبب شده ایران جزو 10 کشور برتر آموزش سرزمینی قرار گیرد و دانشگاه آزاد اسلامی هم جزو یکی از کنش گران فعال محسوب شده که این افتخار را نصیب جمهوری اسلامی ایران کرده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه وعده قرآن، اصلاح اقتصاد براساس قرض الحسنه است، گفت: بانک های قرض الحسنه در قیاس با بانک های دیگر می توانند با گسترش فرهنگ قرض الحسنه به سلامت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک های قرض الحسنه باید به کمک دانشجویان شهریه پرداز بیایند

بانک های قرض الحسنه باید به کمک دانشجویان شهریه پرداز بیایند