مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 16:202018-09-17فرهنگي

انتشار کتاب هایی درباره تاریخ، فلسفه و روان شناسی


ترجمه کتاب های «ایران در جنگ؛ از چالدران تا جنگ تحمیلی»، «تاریخ اجتماعی مردن»، «معنا، معرفت و دیگری در فلسفه دیویدسن» و «سوژه لاکانی بین زبان و ژوییسانس» به تازگی منتشر شده اند.

- ترجمه کتاب های ایران در جنگ؛ از چالدران تا جنگ تحمیلی ، تاریخ اجتماعی مردن ، معنا، معرفت و دیگری در فلسفه دیویدسن و سوژه لاکانی بین زبان و ژوییسانس به تازگی منتشر شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کتاب ایران در جنگ؛ از چالدران تا جنگ تحمیلی نوشته کاوه فرخ با ترجمه شهربانو صارمی در 766 صفحه با شمارگان 1100 نسخه و قیمت 95هزار تومان در نشر ققنوس عرضه شده است.

در نوشته پشت جلد کتاب عنوان شده است: کاوه فرخ پس از کتاب سایه های صحرا ، که کتابی تقدیرشده در مورد تاریخ ایران باستان است، به بررسی تاریخ جنگ از دوران سلسله صفوی در سده های دهم و یازدهم هجری قمری تا انقلاب اسلامی و بعد از آن پرداخته است.

او نشان می دهد که چگونه موفقیت های نظامی اولیه با قرن ها شکست دنبال شد و قبل از بررسی تاریخ نظامی بغرنج و خشونت بار قرن بیستم (شامل دو جنگ جهانی، جنبش هاس منطقه ای، مداخله خارجی، شورش های ضدحکومتی، درگیری در سرحدات شوروی، انقلاب و جنگ خشونت بار هشت ساله عراق علیه ایران) روشن می سازد که نفوذ کشورهای خارجی مانند روسیه و بریتانیا چگونه تاریخ ایران را شکل داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب هایی درباره تاریخ، فلسفه و روان شناسی

انتشار کتاب هایی درباره تاریخ، فلسفه و روان شناسی