مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 15:362018-09-17حوادث

توقیف محموله قاچاق مواد اولیه پتروشیمی در بیله سوار


فرماندار بیله سوار از کشف و توقیف پنج کامیون مواد اولیه پلی اتیلن در گمرک بیله سوار خبر داد.

- حسن قبادی در گفت وگو با خبرگزاری فارس در اردبیل، با اشاره به کشف مواد اولیه کالای پلی اتیلن در گمرک بیله سوار اظهار کرد: با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) شهرستان بیله سوار پنج دستگاه تریلی شامل مواد اولیه پلی اتیلن که از گمرک بیله سوار قصد خروج از مرز را داشتند، شناسایی، کشف و ضبط شدند.

وی افزود: این مواد شامل 125 تن مواد اولیه پتروشیمی از نوع پلی اتیلن بوده و اظهار خلاف در تعرفه صورت گرفته است چراکه ارزش مواد کشف شده بیش از یک میلیارد تومان بوده است و این محصول جزو کالاهای ممنوع مشروط  است که دلالان قصد خروج این مواد را از کشور  داشتند.

رییس شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان بیله سوار بیان کرد: مواد کشف و ضبط شده ازجمله مواد پتروشیمی است که در حوزه  صنایع ، خودروسازی ، بهداشت و  مواد پلاستیکی کاربرد دارد.

فرماندار بیله سوار با اشاره به اینکه اجازه فرصت به قاچاقچیان با حضور دستگاه های نظارتی و مرزبانی و اطلاعاتی به حداقل ممکن رسیده است گفت:چشمان بیدار سربازان امام زمان (عج) در کنار همکاری ارگان های نظامی و انتظامی و مرزبانی و همچنین نقش مهم مردم در اطلاع رسانی باعث شده اجازه فرصت به دلالال و قاچاقچیان فرصت طلب به حداقل م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف محموله قاچاق مواد اولیه پتروشیمی در بیله سوار

توقیف محموله قاچاق مواد اولیه پتروشیمی در بیله سوار