مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 14:402018-09-17اجتماعي

خروج 13 هزار نیرو از آموزش و پرورش کرمان تا 1400


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به خروجی نیروهای آموزش و پرورش و بازنشستگی همکاران فرهنگی گفت: تا سال 1400 قریب به 13 هزار نیرو از آموزش و پرورش استان خارج می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد اسنکدری نسب بعد از ظهر امروز 26 شهریورماه در در نشست با مجمع نمایندگان استان کرمان اظهار کرد: در آموزش و پرورش استان کرمان سال گذشته را با قریب به 601 هزار دانش آموز در 29 هزار کلاس درس با 43 هزار همکار فرهنگی به پایان رساندیم.

وی افزود: در شهرستان های جنوبی استان رشد چند برابری در قبولی کنکور داشتیم و معین های اقتصادی در این زمینه همکاری داشته اند که قبولی در رتبه های دو و سه رقمی و رشته های پزشکی و پیراپزشکی را شاهد بودیم.

اسکندری نسب تصریح کرد: بیش از 99 درصد از اعتبارات آموزش و پرورش صرف پرداخت حقوق می شود و برای انجام دیگر کارها و کیفیت بخشی نیاز به اعتبار داریم که آنگونه که باید در این بخش نتوانسته ایم انجام وظیفه کنیم.

وی بیان کرد: استان کرمان بیشترین آمار دانش آموزی در مدارس شبانه روزی را در کشور دارد و ماموریت این بود که دانش آموزان مستعد روستایی را تحت پوشش قرار بدهند اما به طور کامل این اتفاق نیفتاده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در دولت تدبیر و امید مشکلات عدیده ای در نیروی انسانی داشتیم که خوشبختانه ساماندهی نیرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج 13 هزار نیرو از آموزش و پرورش کرمان تا 1400

خروج 13 هزار نیرو از آموزش و پرورش کرمان تا 1400