مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 14:262018-09-17ورزشي

برای تیم ملی شطرنج یک مربی دائم انتخاب شود/ بدون مربی در منزل تمرین می کنم


خواسته مهم من این است که برای تیم ملی ما یک مربی دائم انتخاب شود یا حداقل در مسابقاتی که شرکت می کنیم مربی خصوصی برای من باشد که بتواند ما را هدایت کند و بتوانیم در مسابقات بهترین نتایج را کسب کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، پرهام مقصودلو ظهر امروز در حاشیه مراسم استقبال از وی که توسط اداره کل ورزش و جوانان گلستان برگزار شد، در گفت وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: خوشبختانه در مسابقات قهرمانی شطرنج جوانان جهان در ترکیه موفق شدم در حالی که یک دور به پایان مسابقات باقی مانده بود قهرمان این رقابت ها شوم.

وی درباره مسابقات آینده ای که در آن شرکت خواهد کرد، گفت: مسابقات پیش رو مسابقات المپیاد است که در گرجستان برگزار خواهد شد و همراه تیم ملی شطرنج ایران به این مسابقات اعزام خواهم شد.

قهرمان شطرنج جوانان جهان تصریح کرد: امیدوارم تیم ملی شطرنج کشورمان در این مسابقات بتواند نتیجه بسیار خوبی را کسب کند.

مقصودلو درباره انتظاراتش از مسوولان تاکید کرد: انتظارم این است که در مرحله اول مشکل خدمت سربازی ام حل شود تا بتوانم به راحتی و بدون دغدغه شطرنج بازی کنم و برای کشور افتخارآفرین باشم.

وی اضافه کرد: خواسته مهم من این است که برای تیم ملی ما یک مربی دائم انتخاب شود یا حداقل در مسابقاتی که شرکت می کنیم مربی خصوصی برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای تیم ملی شطرنج یک مربی دائم انتخاب شود/ بدون مربی در منزل تمرین می کنم

برای تیم ملی شطرنج یک مربی دائم انتخاب شود/ بدون مربی در منزل تمرین می کنم