مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 13:522018-09-17سياسي

توهین عضو اصلاح طلب شورای شهر نیشابور به عزاداران حسینی +عکس


توهین یکی از اعضای شورای شهر نیشابور به عزاداران حسینی واکنش کاربران فضای مجازی را به همراه داشت.

- به دنبال این توهین، کانون بسیج مداحان و هیآت مذهبی شهرستان نیشابور با انتشار بیانیه ای نسبت به اهانت عضو شورای شهر نیشابور به عزاداران حسینی واکنش نشان دادند و امروز نیز با تجمع در مقابل ساختمان شورا خواستار برکناری وی شدند.

همچنین امام جمعه این شهر نیز خواستار تعلیق وی از سمت های اجرایی تا زمان رسیدگی به جرم شده است بعد از حواشی به وجود آمده درباره شورای شهر بابل این دومین خبر در طول ده روز گذشته از شورا های شهر در سطح کشور می باشد که با واکنش شدید افکار عمومی مواجه شده است.

بسیاری از کاربران فضای مجازی نیز به این هتک حرمت واکنش نشان دادند و با هشتک تفاله های عاشورای 88 و نتیجه لیست امید پست هایی درباره آن منتشر کردند.

مرتضی قربانی در این باره نوشته است: رضا مهرداد عضو شورای شهر نیشابور با این ادبیات سخیف به عزاداری امام حسین (ع) اهانت کرده.

این آدم اگر حتی یک ساعت دیگه مسئولیتی توی کشور داشته باشه فردای قیامت همه مون باید جواب پس بدیم رفقا!فاطمه ارژنگی نیز نوشته است: دلم گرفت از این همه توهین و بی پاسخ ماندن توهین ها! این بار عزاداران حسینی را احمق خواندند همه ما منتظر برخورد قاطعانه با رضا مهرداد نماینده شورای شهر نیشابور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهین عضو اصلاح طلب شورای شهر نیشابور به عزاداران حسینی +عکس

توهین عضو اصلاح طلب شورای شهر نیشابور به عزاداران حسینی +عکس