مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 13:152018-09-17سياسي

اولین فروشگاه فیزیکی گاج مارکت تاسیس شد


همزمان با تاسیس اولین فروشگاه فیزیکی گاج مارکت مراسم جشن امضای کتاب ارتباطات انسانی برای معلمان نوشته پروفسور علی اکبر فرهنگی در این فروشگاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس بازار ایسنا، در این مراسم ابوالفضل جوکار موسس و مدیرعامل انتشارات بین المللی گاج با بیان اینکه طی 15 سال تدریس، دریافتم که رفتار معلمان تا چه حد در زندگی و آینده دانش آموزان موثر است، اظهارکرد: کتاب ارتباطات انسانی برای معلمان نوشته پروفسور علی اکبر فرهنگی که یکی از مفاخر علمی کشور است از آثاری به شمار می رود که انتشارات بین المللی گاج آن را با افتخار و به عنوان ادای دین به جامعه فرهنگی کشور منتشر کرده است.

وی افزود: لازم است در اینجا اعلام کنم با تلاش همکاران ما در انتشارات گاج و دیگر واحدهای تابعه این کتاب تا نیمه مهرماه برای تعداد زیادی از معلمان کشور به رسم هدیه ارسال خواهد شد.

جوکار در ادامه با بیان اینکه گاج مارکت یک فروشگاه آنلاین است که یک سال و یک ماه از عمر آن می گذرد، اظهار کرد: هدف از راه اندازی شبکه آنلاین گاج مارکت دسترسی همه دانش آموزان به همه کتاب های مورد نیازشان بوده است.

در بهمن ماه سال 96 به دلیل استقبال مخاطبان کار را توسعه دادیم و نیروهای فعال در گاج مارکت 8 برابر شد به صورتی که امروز این فروشگاه آنلاین ظرفیت بسته بندی وارسال روزانه 15


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین فروشگاه فیزیکی گاج مارکت تاسیس شد

اولین فروشگاه فیزیکی گاج مارکت تاسیس شد