مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 11:552018-09-17اقتصادي

خودروهای دیزلی کادیلاک می روند، برقی ها می آیند


مدیرعامل شرکت خودروسازی کادیلاک اعلام کرده است که قصد دارد تولید خودروهای دیزلی را متوقف کرده و خودروهای برقی و الکتریکی را جایگزین آن کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وب سایت automative news، بسیاری از کشورهای جهان قصد دارند با هدف مقابله با آلودگی هوا و کاهش میزان انتشار آلاینده ها و گازهای گلخانه ای و حفظ بیشتر محیط زیست، خودروهای تمام الکتریکی و برقی را به تولید انبوه برسانند.

بنابراین بسیاری از شرکت های خودروسازی در جهان عزم خود را برای تولید انبوه خودروهای برقی جزم کرده و از برنامه های خود بدین منظور رونمایی کرده اند.

افزایش روزافزون خودروهای برقی و محبوبیت استفاده بیشتر از این خودروهای پاک، موجب شده است شرکتهای خودروسازی در سراسر جهان به رقابتی تنگاتنگ پرداخته و هر یک از برنامه های خود برای طراحی و تولید خودروهایی بهتر و با توان پیمایش بیشتر رونمایی کنند.

حالا به تازگی استیو کارلایل – مدیرعامل شرکت کادیلاک – در جریان رویدادی برای رونمایی از خودروی کراس اوور جدید XT4، اعلام کرده است که از این پس تولید پیشرانه های دیزلی را متوقف کرده و تمرکز و توجه ویژه ای بر روی طراحی و توسعه خودروهای برقی و الکتریکی خواهد گذاشت.

روزی که شرکت های کوچک و نه چندان مشهور از برنامه های خود به منظور تولید انبوه و گسترده خودروهای برقی سخن گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروهای دیزلی کادیلاک می روند، برقی ها می آیند

خودروهای دیزلی کادیلاک می روند، برقی ها می آیند