مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 11:172018-09-17دانش

تلاش معاونت علمی تفکر شبکه ای در حوزه فناوری های راهبردی است


مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی گفت : شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی تاکنون تلاش کرده در همین راستا و بر مبنای تفکر شبکه ای فعالیت کند تا از مزایای آن نیز بهره مند شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه تهران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با اشاره به ضرورت توسعه تفکر شبکه ای در کشور، گفت: اولین تفاوت بین تفکر شبکه ای با تفکرات معمولی، سنتی و سلسله مراتبی، این است که فردی که تفکر شبکه ای دارد، باور دارد هیچ کاری با زور و اجبار و ابلاغ به نتیجه نمی رسد.

وی افزود: فردی که تفکر شبکه ای دارد، فقط امکاناتی که مالکیت آن را دارد، در نظر نمی گیرد بلکه به همه امکانات سازمان های دیگر در داخل کشور و یا حتی بیرون از مرز های کشور به عنوان یک فرصت می نگرد.

به گفته اسدی فرد، در تفکر شبکه ای باید مسیر ها و زمینه های هموار ایجاد شود که همه افراد علاقمند کار کردن در یک برنامه شوند.

در واقع لازم است که منافع فردی افراد با منافع سازمان هم راستا شود.

یک مدیر باید بتواند برای اجرایی کردن یک برنامه یا سیاست، خودش را در جایگاه تک تک نقش آفرینان آن در همه سطوح قرار دهد و ملاحظات و منافع آن ها را در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش معاونت علمی تفکر شبکه ای در حوزه فناوری های راهبردی است

تلاش معاونت علمی تفکر شبکه ای در حوزه فناوری های راهبردی است