مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 10:202018-09-17اجتماعي

تهیه نقشه قله دماوند /تاثیر 20 میلیونی جمعیت شهری در صورت فوران آتشفشان


مطالعات محققان سازمان زمین شناسی نشان می دهد که در صورت فعال شدن آتشفشان دماوند، به دلیل نزدیکی آن به مراکز جمعیتی، 20 میلیون نفر متاثر می شوند و عمده تغییرات این آتشفشان در سال های اخیر از نوع تغییر اقلیم بوده است.

- تهیه نقشه قله "دماوند"/تاثیر 20 میلیونی جمعیت شهری در صورت فوران آتشفشان مطالعات محققان سازمان زمین شناسی نشان می دهد که در صورت فعال شدن آتشفشان دماوند، به دلیل نزدیکی آن به مراکز جمعیتی، 20 میلیون نفر متاثر می شوند و عمده تغییرات این آتشفشان در سال های اخیر از نوع تغییر اقلیم بوده است.

مجری طرح تهیه نقشه زمین شناسی دماوند با تاکید بر این که زلزله شناسی آتشفشان یکی از موضوعات مهم در دنیا است، از تهیه نقشه یک بیست و پنج هزارم قله دماوند خبر داد و گفت: این نقشه ها بستری را فراهم می کند تا بتوانیم مطالعات بعدی را بر اساس آن اجرایی کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حمیده رشید، مجری طرح تهیه نقشه زمین شناسی دماوند امروز در نشست ویژه ریسک آتشفشان دماوند با تاکید بر این که زلزله شناسی آتشفشان یکی از موضوعات مهم در دنیا است و با اشاره به این که در طرح سازمان زمین شناسی اقدام به تهیه نقشه یک بیست و پنج هزارم قله دماوند شد، اظهار کرد: این نقشه ها بستری را فراهم می کند تا بتوانیم مطالعات بعدی را بر اساس آن اجرایی کنیم، چرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه نقشه قله دماوند /تاثیر 20 میلیونی جمعیت شهری در صورت فوران آتشفشان

تهیه نقشه قله دماوند /تاثیر 20 میلیونی جمعیت شهری در صورت فوران آتشفشان