مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 08:572018-09-17بين الملل

فیلیپ جیرالدی به زیر کشیدن یک رییس جمهور؟


اگر کسی تاکنون شک داشته که کسانی در بالاترین سطوح سازمان های اطلاعاتی در واشنگتن همت خود را وقف برکنار کردن ترامپ کرده اند، رخدادهای دو هفته پیش باید دقیقا نشان داده باشد که چگونه چنین طرحی به اجرا گذاشته شده است.

- گروه غرب از نگاه غرب خبرگزاری فارس: اگر کسی تاکنون شک داشته که کسانی در بالاترین سطوح سازمان های اطلاعاتی در واشنگتن همت خود را وقف برکنار کردن پرزیدنت دونالد ترامپ کرده اند، رخدادهای دو هفته پیش باید دقیقا نشان داده باشد که چگونه چنین طرحی به اجرا گذاشته شده است.

اولین مورد مسئله درز کردن روایت هایی از جار و جنجال هایی در درون دولت ترامپ است که کتاب  باب وودوارد ترس: ترامپ درکاخ سفید عامل آن بوده است.

سپس نوبت می رسد به مقاله ای در نیویورک تایمز با عنوان من بخشی از مقاومت درون دولت ترامپ هستم به قلم فردی ناشناس که مدعی شده بود یکی از مقامات ارشد در کاخ سفید است؛ خبری که چون بمب منفجر شد و نویسنده در آن توضیح می دهد که چگونه به منظور حفاظت از کشور، مقامات دست اندر کار عامدانه در سیاست های ترامپ کارشکنی می کنند.

سرانجام نوبت می رسد به مطلب دیگری با عنوان چرا این تعداد از اطلاعاتی های پیشین مبتلا به: ترس از ترامپ در کاخ سفید هستند به قلم مدیر فعال سابق سیا جان مک لاگلین که در آن از منطقی سخن می گوید که چرا ماموران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیلیپ جیرالدی به زیر کشیدن یک رییس جمهور؟

فیلیپ جیرالدی به زیر کشیدن یک رییس جمهور؟