مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 07:362018-09-17سياسي

بدون سخنگو و وزیر و سفیر دولت چگونه کار می کند؟!


در حالی که شرایط خاص اقتصادی کشور نیاز به تحرک مسئولان مختلف برای حل معضلات دارد اما وزارتخانه ها و سفارتخانه های اصلی کشور همچنان بدون سکاندار رها شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، پس از قریب به دو ماه بی اعتنایی روحانی به تذکر نمایندگان درباره لزوم تجدیدنظر در چینش کابینه و تغییر مدیران ناکارآمد که عملکرد آن ها مسبب اوضاع اقتصادی فعلی کشور شد، مجلسی ها خود دست به کار شدند و اقدام به ترمیم کابینه با ابزار استیضاح تیم اقتصادی کردند.

بدین ترتیب وزیران کار و اقتصاد برکنار شدند.

از سوی دیگر ماجرا، اگرچه نمایندگان مجلس با هدف کمک به دولت برای تسریع امور دست به ترمیم اقتصادی کابینه زدند اما گویا رییس جمهور چندان علاقه ای به حل مشکلات معیشتی مردم و اقتصادی کشور ندارد چرا که از همان زمان تاکنون که بیش از یک ماه گذشته، سکان یکی از مهم ترین وزارتخانه های کشور که هم وظیفه افزایش رفاه اجتماعی و بیمه ای را دارد و هم مدیریت مجموعه عظیم هولدینگ های شستا، خالی مانده است.

همچنین از سیاستگذاری برای شرکت های بیمه ای تا گمرک و بانک ها و کلان اقتصاد کشور، زیر نظر وزیر اقتصاد است و طی 20 روزی که از استیضاح وزیر قبلی گذشته تا کنون رییس جمهور هیچ عزمی برای معرفی گزینه جایگزین برای مدیریت اقتصادی کشور معرفی نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدون سخنگو و وزیر و سفیر دولت چگونه کار می کند؟!

بدون سخنگو و وزیر و سفیر دولت چگونه کار می کند؟!