مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 07:352018-09-17سياسي

انتقاد جمهوری اسلامی از سبک عزاداری رسانه ملی


متاسفانه در دهه های اخیر از طریق همراهی عجیب با مداحان بی سواد و پخش مطالب بی محتوا و سطحی به جای ترویج فرهنگ عاشورا به ترویج کننده سطحی نگری و بی محتوایی تبدیل شده و تاسف بارتر این که به جای این که رسانه ملی باشد دربست در اختیار تفکری خاص و افرادی خاص قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: ایام عزاداری اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش را پشت سر می گذاریم؛ ایامی که فرهنگ ساز است و نقش تربیتی و آگاهی بخشی آن بر هیچ کس پوشیده نیست.

طبعاً در انتقال ارزش ها و معارف این نهضت عظیم و حماسه جاودانه، رسانه ها نقش ویژه ای دارند؛ بخصوص صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که باید به عنوان رسانه ملی ارائه دهنده فرهنگ و الگوی صحیح و انتقال آن به جامعه باشد؛ چرا که صدا و سیما عضو اصلی و تاثیرگذار همه خانواده ها در جامعه محسوب می شود و قطعاً می تواند برای حوزه معارف اسلامی و مناسبت های مذهبی بخصوص فرهنگ عزاداری ها در ایام محرم نقشی تاثیرگذار و مهم داشته باشد و از این فرصت طلایی استفاده بهینه نماید.

این که فعالیت های صداوسیما چقدر با آرمان ها فاصله دارد، موضوعی نیست که در یک مجال کوتاه به تمام ابعاد آن پرداخته شود اما در حوزه انتقال فرهنگ حسینی و عاشورا، عملکرد رسانه ملی من حیث المجموع دارای اشکالاتی است ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد جمهوری اسلامی از سبک عزاداری رسانه ملی

انتقاد جمهوری اسلامی از سبک عزاداری رسانه ملی