مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1397 ساعت 00:062018-09-16بين الملل

مسموم شدن دو نفر در «سالزبری» انگلیس


طبق اعلام پلیس انگلیس، به دنبال مسموم شدن دو نفر در یک رستوران در «سالزبری»، نیروهای پلیس مناطق اطراف منتهی به این رستوران را مسدود کردند.

- طبق اعلام پلیس انگلیس، به دنبال مسموم شدن دو نفر در یک رستوران در سالزبری ، نیروهای پلیس مناطق اطراف منتهی به این رستوران را مسدود کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، رسانه های انگلیس از مسموم شدن دو نفر در یک رستوران شهر سالزبری خبر می دهند.

بامداد دوشنبه در خبری فوری از شهر سالزبری انگلیس، رسانه ها از مریض و مسموم شدن یک مرد و یک زن در رستورانی در این شهر خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازراشا تودی، پلیس انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد، بعد از درریافت گزارش مبنی بر بدحال و مسموم شدن یک مرد و زن در رستوران پرزو در سالزبری، در اقدامی احتیاطی رستوران و جاده های منتهی به آن مسدود شدند.

پلیس انگلیس همچنین اعلام کرده که تحقیقات درباره علت بد حال شدن این دو نفر در رستوران ادامه دارد.

شهر سالزبری، همان شهری است که در آن سرگیی اسکریپال جاسوس سابق دوجانبه روس و دخترش با حمله شیمیایی مواجه شدند؛ حمله ای که لندن روسیه را متهم آن می داند.

مقام های دولت روسیه بارها ادعای دست داشتن در حمله شیمیایی علیه این دو تبعه روس را رد کرده اند اما مقام های انگلیس به ادعاها علیه مسکو ادامه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسموم شدن دو نفر در «سالزبری» انگلیس

مسموم شدن دو نفر در «سالزبری» انگلیس