مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 16:412018-09-16دانش

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های علمی کاربردی از 27 شهریورماه آغاز می شود


مطابق اطلاعیه سازمان سنجش ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های علمی کاربردی از 27 شهریور آغاز می شود و تا اول مهرماه 97 ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی کدرشته محل های پذیرش دوره مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی مهرماه سال 1397 منتشر شد.

مطابق این اطلاعیه کلیه داوطلبان پذیرفته شده لازم است به موارد زیر توجه کنند: براساس ضوابط مربوط به گزینش هر یک از رشته های تحصیلی گروه های آموزشی مختلف در پذیرش دوره های مذکور از بین داوطلبانی که حدنصاب لازم را احراز کرده اند، طبق اولویت کدرشته محل های انتخابی و ظرفیت های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته شدگان در هر کدرشته محل استخراج گردیده است.

کلیه پذیرفته شدگان لازم است در یکی از روز های سه شنبه 27 شهریور تا یکشنبه اول مهرماه نسبت به بارگذاری مدارک مندرج در بند ب این اطلاعیه در سامانه جامع آموزشی دانشگاه به آدرس www.

edu.

uast.

ac.

ir اقدام و سپس با در دست داشتن اصل مدارک مذکور در این اطلاعیه و با توجه به کدرشته محل قبولی، به نشانی تعیین شده در جدول شماره (5) دفترچه راهنمای پذیرش مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های علمی کاربردی از 27 شهریورماه آغاز می شود

ثبت نام پذیرفته شدگان دوره های علمی کاربردی از 27 شهریورماه آغاز می شود