مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 15:202018-09-16سياسي

حبیبی: آمریکا آرزوی مایوس کردن ملت ایران را به گور خواهند برد


دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه آمریکا آرزوی ناامید و مایوس کردن ملت ایران را به گور خواهند برد، گفت: وظیفه نیروهای انقلاب کمک به دولت برای حل مشکلات است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبیبی در پایان نشست دبیران حزب موتلفه با اشاره به تشییع با شکوه پیکر 135 شهید دوران دفاع مقدس گفت: مردم بصیرت عاشورایی خود را در تعظیم و تکریم شهدا به نمایش گذاشتند.

شهدای دوران دفاع مقدس در فتوحات اولیه جنگ با منطق پیروزی خون بر شمشیر جنگیدند و آنچه که صدام را ساقط کرد این منطق بود، لذا هر از چندی که عطر شهادت و شهیدان در فضای شهرها می پیچد مردم برای این جانفشانی ها به میدان می آیند.

وی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمن گفت: مردم ما در این دوران که شرارت آمریکا و اروپا به اوج خود رسیده است، با بصیرت عاشورایی به جنگ تهدیدها و تحریم های آمریکا می روند و توطئه های آمریکا را خنثی می کنند.

به کوری چشم آمریکا، کشور در بخش های مهمی مثل امور علمی و اقتدار امنیتی و منطقه ای در حال پیشرفت است و با توکل به خداوند ما بزودی از مشکلات فعلی هم عبور می کنیم و آمریکایی ها آرزوی ناامید و مایوس کردن ملت ایران را به گور خواهند برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حبیبی: آمریکا آرزوی مایوس کردن ملت ایران را به گور خواهند برد

حبیبی: آمریکا آرزوی مایوس کردن ملت ایران را به گور خواهند برد