مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 13:422018-09-16سياسي

ابلاغ تصویر کارت های شناسایی جدید ایثارگران به سازمان ها و ادارات


مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به ابلاغ تصویر کارت های شناسایی جدید ایثارگران به سازمان ها و ادارات، - از فاقد اعتبار بودن کارت های قدیمی ایثارگران برای انجام امور اداری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الله فرهادی، مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به بخشنامه جدید سازمان اداری و استخدامی کشور برای معرفی کارت های شناسایی جدید ایثارگران گفت: طبق این بخشنامه که با امضای معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور برای دستگاه ها ارسال شده است، تصاویر کارت های جدید شناسایی خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان به عنوان مدرک معتبر معرفی شده است.

وی ادامه داد: بر همین اساس از این پس کارت های شناسایی قدیمی ایثارگران فاقد اعتبار خواهد بود و ایثارگران معزز برای احراز ایثارگری خود در دستگاه ها و سازمان های دولتی نیازمند ارائه کارت های جدید خواهند بود.

مدیرکل پذیرش و امور اداری ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تاکنون حدود 320 هزار ایثارگر تقاضای دریافت کارت های ایثارگری جدید را در سامانه خدمات الکترونیک ایثار ثبت و کارت های جدید را دریافت کرده اند، افزود: توصیه ما به آن دسته از ایثارگران عزیزی ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ تصویر کارت های شناسایی جدید ایثارگران به سازمان ها و ادارات

ابلاغ تصویر کارت های شناسایی جدید ایثارگران به سازمان ها و ادارات