مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 13:372018-09-16ورزشي

نشست مدیرکل مسابقات AFC باساکت و گرشاسبی


مدیرکل مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا که جهت حضور در مسابقه تیم های فوتبال پرسپولیس ایران و الدحیل قطر وارد ایران شده روز یکشنبه با حضور در فدراسیون فوتبال با دبیرکل فدراسیون دیدار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از  سایت رسمی فدراسیون فوتبال، پاول لوزانوف مدیر کل مسابقات AFC در نشست مشترک با محمدرضا ساکت دبیرکل فدراسیون فوتبال ، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ، ایرج عرب معاون و  امیر علی حسینی مسئول امور بین الملل این باشگاه همچنین  حامد مومنی نماینده دپارتمان بین الملل فدراسیون فوتبال به تشریح قوانین و ملزومات میزبانی از مسابقات مراحل بعدی رقابت های لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا پرداخت.

با توجه به احتمال حضور نمایندگان فوتبال ایران در مراحل بعدی مسابقات همچنین احتمال حضور حداقل یک تیم ایرانی در بازی فینال این دوره ، کلیه تشریفات و ضوابط برگزاری مسابقات مراحل نیمه نهایی و فینال رقابت ها مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

  در صورت حضور یک تیم ایرانی در فینال لیگ قهرمانان باشگاههای آسیا مسابقه برگشت این رویداد در تهران برگزار می شود و بر همین اساس لازم است کلیه موارد مورد نیاز جهت برگزاری بازی فینال و مراسم اهدای جام از سوی کشور میزبان مورد توجه قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست مدیرکل مسابقات AFC باساکت و گرشاسبی

نشست مدیرکل مسابقات AFC باساکت و گرشاسبی