مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 09:482018-09-16سياسي

احیاء 54 واحد صنعتی تعطیل و نیمه فعال در لرستان تا پایان سال


معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان گفت: تا پایان سال شاهد احیاء 54 واحد صنعتی تعطیل و نیمه فعال در استان خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد گودرز امیری عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان بیان کرد: رسانه بهترین وسیله ارتباطی بین مردم و مسئولان بوده و وظیفه آن نقد تحلیل و ارزیابی عملکرد دستگاه های حکومتی است که این نقدها باعث کمک به حل مشکلات استان می شود.

وی در ادامه افزود: سند تحول استان لرستان طی یک سال اخیر تهیه شده که طبق این سند بیش از 123 طرح حیاتی در استان وجود داشته که از این تعداد 62 پروژه مربوط به حوزه اقتصادی است؛ علاوه بر سند تحول استان با همکاری نمایندگان محترم مجلس و مدیران ارشد استان سند افق تا 1400 لرستان را نیز تهیه کرده ایم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری لرستان اظهار کرد: با ابلاغ سندهای ذکر شده به دستگاه های چراغ راه آینده آن ها مشخص می شود و با این شیوه به راحتی می توان عملکرد دستگاه های اجرایی و مدیران را مورد بررسی قرار داد.

امیری با  مثبت برشمردن کارنامه استان لرستان در حوزه صنعت و معدن در سال گذشته تصریح کرد: تفاهم نامه ای با حجم مالی 700 میلیارد تومان با بنیاد برکت انعقاد شده که قرار است این مبلغ در حل مشکلات طرح های اقتصادی و عمرانی استان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء 54 واحد صنعتی تعطیل و نیمه فعال در لرستان تا پایان سال

احیاء 54 واحد صنعتی تعطیل و نیمه فعال در لرستان تا پایان سال