مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1397 ساعت 09:402018-09-16سياسي

احضار میرلوحی به دادگاه/ کاهش سطح نظارت پلیس در محدوده طرح ترافیک


رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، متن حذف شده یادداشتش در گزارش عملکرد یک ساله شورا را به عنوان نطق پیش از دستور قرائت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علیخانی رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در نطق پیش از دستور خود گفت: ناراحت هستم که شنیده ام محمود میرلوحی یکی از اعضای شورای شهر به دلیل مصاحبه ای احضار شدند، اما با این حال از ایشان گلایه دارم که یادداشت من را در کتابچه عملکرد شورای شهر در سال اول سانسور کردند.

وی با بیان اینکه ما به دیگران به دلیل حذف و سانسور گلایه می کنیم، اما حالا خودمان مطالب را سانسور می کنیم، گفت: البته از محسن هاشمی هم گلایه دارم که با وجود اطلاع از موضوع، باز هم اجازه دادند که این مطلب سانسور شده چاپ شود، هر چند که آقای هاشمی شما که هر بلایی سرتان بیاورند صدایتان در نمی اید اما بهتر بود متن بدون سانسور من چاپ می شد تا مجبور نباشم در نطقی مطالب سانسور شده را اعلام کنم.

علیخانی با بیان اینکه ما با معاون فعلی حمل و نقل رابطه خوبی نداریم و این عدم همکاری به بخش های دیگر نیز سرایت کنند، گفت: بی توجهی به ایده های تخصصی و عدم تحقق حتی یک ریال از محل پارک حاشیه ای جای سوال است، در بودجه 97، 950 میلیارد تومان درآمد برای اجرای پارک حاشیه ای در نظر گرفته شد، اما حالا محقق نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احضار میرلوحی به دادگاه/ کاهش سطح نظارت پلیس در محدوده طرح ترافیک

احضار میرلوحی به دادگاه/ کاهش سطح نظارت پلیس در محدوده طرح ترافیک