مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 15:302018-09-15اجتماعي

80 هزار معلم برای مهرماه امسال کم داریم


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان ریشه تمامی مشکلات در کشور را در مسائل فرهنگی عنوان کرد و گفت: در دوره ای، از تربیت معلم غفلت کردیم و اکنون با کمبود80 هزار معلم برای مهرماه مواجه هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طاهر روشندل در آیین تکریم و معارفه رییس دانشگاه فرهنگیان استان با بیان این که از تربیت معلم اصیل و حرفه ای غافل مانده ایم، اظهار کرد: اهمیت دانشگاه فرهنگیان کم تر از دانشگاه علوم پزشکی نیست، اخیرا وجود مسائل اخلاقی در برخی مدارس باعث شده تا پی ببریم که وجود معلم با اصالت و حرفه ای در کشور کاهش یافته است.

وی افزود: روح و روان کودکان در دست معلمان بوده ولی امروزه تعداد معلم هایی که نقش تربیتی خود را به خوبی ایفا می کنند، کاهش یافته است، اگر می خواهیم در آینده مهندس و پزشک خوب و مسئولیت پذیر داشته باشیم، باید به دانشگاه تربیت معلم توجه شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان به اهمیت دانشگاه فرهنگیان در کشور اشاره کرد و گفت: تعلیم و تربیت جزو برترین هنرهاست، به همین دلیل تربیت کنندگان معلم، رسالتی سنگینی بر دوش دارند.

وی با بیان این که دانشگاه فرهنگیان مهم تر از هر دانشگاهی در کشور است، افزود: هیچ کسی اهمیت دانشگاه فرهنگیان در این کشور را به اندازه رهبر معظم انقلاب درک نکرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

80 هزار معلم برای مهرماه امسال کم داریم

80 هزار معلم برای مهرماه امسال کم داریم