مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 15:002018-09-15سياسي

برگزاری دور دوم انتخابات پارلمانی در موریتانی


مردم موریتانی در حالی امروز شنبه برای شرکت در دومین دور انتخابات پارلمانی، منطقه ای و شهرداری ها به پای صندوق های رای می روند که تدابیر امنیتی سفت و سختی برای برگزاری این انتخابات به کار رفته و حزب حاکم به دنبال تقویت اکثریت خود در پارلمان است.

- محمد ولد عبدالعزیز، رییس جمهور موریتانی مردم موریتانی در حالی امروز شنبه برای شرکت در دومین دور انتخابات پارلمانی، منطقه ای و شهرداری ها به پای صندوق های رای می روند که تدابیر امنیتی سفت و سختی برای برگزاری این انتخابات به کار رفته و حزب حاکم به دنبال تقویت اکثریت خود در پارلمان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، محمد ولد عبدالعزیز رییس جمهور موریتانی سال آینده میلادی دومین و بر طبق قانون اساسی آخرین دور مجاز ریاست جمهوری اش پایان می یابد.

با این حال او امیدوار است که حزب حاکم در این انتخابات پیروز شود.

حزب او موسوم به حزب اتحاد برای جمهوری در دور نخست انتخابات پارلمانی که اوایل ماه جاری میلادی برگزار شد توانست اکثریت کرسی های پارلمان را کسب کند و در مقابل مخالفان دولت یک سوم کرسی ها را به دست آوردند.

موریتانی نیز همچون چندین کشور دیگر حوزه غرب آفریقا با تهدید فزاینده ای از جانب افراط گرایان روبرو است در حالی که این کشور از عدم توسعه یافتگی رنج می برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دور دوم انتخابات پارلمانی در موریتانی

برگزاری دور دوم انتخابات پارلمانی در موریتانی