مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 11:502018-09-15بين الملل

تلاش خانواده «عهد التمیمی» برای سفر به ایران علی رغم ممانعت تل آویو


پدر «عهد التمیمی» دختر مبارز فلسطینی اعلام کرد علی رغم ممانعت تل آویو تلاش می کند به همراه خانواده به اردن و از آنجا به ایران سفر کند تا در فعالیت های مربوط به فلسطین شرکت داشته باشند.

- تلاش خانواده عهد التمیمی برای سفر به ایران علی رغم ممانعت تل آویو پدر عهد التمیمی دختر مبارز فلسطینی اعلام کرد علی رغم ممانعت تل آویو تلاش می کند به همراه خانواده به اردن و از آنجا به ایران سفر کند تا در فعالیت های مربوط به فلسطین شرکت داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، رژیم صهیونیستی به عهد التمیمی دختر مبارز فلسطینی و خانواده وی اجازه خروج از کرانه باختری به منظور سفر به برخی کشور های اروپایی، عربی و ایران را نداد و ممانعت این رژیم از سفر خانواده مذکور به مغرب بار دیگر این قضیه را به سوژه رسانه ها تبدیل کرد.

باسم التمیمی پدر عهد به وبگاه مصری اخبار الیوم گفت: خانواده او قصد سفری اروپایی-عربی با هدف شرکت در فعالیت های مرتبط با مقاومت فلسطین و نیز بیان تجربه هشت ماه زندان دخترش را داشته، اما رژیم صهیونیستی فقط چند ساعت قبل از سفر به این خانواده که در مرز فلسطین و اردن آماده خروج از کرانه باختری بوده اند، اعلام کرد تا اطلاع ثانوی ممنوع الخروج هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش خانواده «عهد التمیمی» برای سفر به ایران علی رغم ممانعت تل آویو

تلاش خانواده «عهد التمیمی» برای سفر به ایران علی رغم ممانعت تل آویو