مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1397 ساعت 08:322018-09-15سياسي

درس امروز امام حسین (ع)جهاد، مقابله و مقاومت در جنگ اقتصادی است


امروز ما در جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم باید برای مقابله با آن با الگوگیری از امام حسین(ع) به جهاد، مقابله و مقاومت بپردازیم.

- درس امروز امام حسین (ع)جهاد، مقابله و مقاومت در جنگ اقتصادی است امام جمعه موقت تهران گفت: امروز ما در جنگ اقتصادی و فرهنگی هستیم باید برای مقابله با آن با الگوگیری از امام حسین(ع) به جهاد، مقابله و مقاومت بپردازیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در مراسم سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) که در مسجد دانشگاه شریف برگزار شد، به سخنرانی پرداخته و گفت: مرگ رسیدن به مقصد و لقاءالله است که مومنان حقیقی به آن علاقه مند هستند اما کسانی که بد زندگی کردند فاسد هستند از آن گریزان هستند چراکه مرگ آنها را به جهنم می اندازد.

وی با بیان اینکه خداوند مرگ را به عنوان مخلوق معرفی می کند، عنوان کرد: هدف از خلقت مرگ و زندگی؛ امتحان و رشد انسان است.

آیت الله صدیقی با بیان اینکه انقلاب ما به برکت خون شهدا استمرار پیدا کرده است، اظهار داشت: در اثر همین استمرار دشمن 40 سال است که صرفا یاوه گویی می کند.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه تا زمانیکه روحیه عاشورایی وجود دارد انقلاب ما بیمه است، ابراز کرد: امام راحل می فرمودند ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد، دشمن تلاش دارد با جنگ روانی چنین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درس امروز امام حسین (ع)جهاد، مقابله و مقاومت در جنگ اقتصادی است

درس امروز امام حسین (ع)جهاد، مقابله و مقاومت در جنگ اقتصادی است