مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 14:152018-09-14بين الملل

هشدار معاون وزیر خارجه آمریکا به کری درباره دیدار با مقامات ایرانی


یک مقام وزارت امور خارجه آمریکا به جان کری درباره مذاکره دیپلماتیک با ایران بدون اطلاع دولت فعلی آمریکا و سازش احتمالی درباره استراتژی آمریکا در خصوص ایران هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از مجله نشنال ریویو، مانیشا سینگ، معاون وزیر امور خارجه آمریکا در امور تجارت و اقتصاد به کمیته امور خارجی مجلس نمایندگان آمریکا گفت: مایه تاسف است که مقامات دولت های پیشین برای سازش بر سر اقدامات این دولت تلاش کنند.

این مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا افزود: من شخصا اطلاعاتی از این دیدارها ندارم اما اگر چنین دیداری بار دیگر اتفاق بیفتد، آن را اقدامی بسیار نامناسب خواهم دانست.

این مقام وزارت خارجه آمریکا همچنین اظهار کرد: ما تمرکز خود را بر استراتژی جدیدمان درباره ایران حفظ می کنیم و در راستای آن اقداماتی را در نظر داریم که از پیش آن ها را تعیین کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از نیویورک تایمز، جان کری اعلام کرده است، در دو سال اخیر پس از ترک کاخ سفید سه، چهار مرتبه در شهرهایی همچون نروژ، مونیخ و چند نشست بین المللی دیگر با محمد جواد ظریف، وزیر خارجه ایران، ملاقات کرده است.

به نوشته نیویورک تایمز، کری مدعی شده است که در این دیدارها به صراحت از ظریف خواسته است که موضع جامعه جهانی درباره برنامه موشکی ایران و حمایتش از حزب الله را درک کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار معاون وزیر خارجه آمریکا به کری درباره دیدار با مقامات ایرانی

هشدار معاون وزیر خارجه آمریکا به کری درباره دیدار با مقامات ایرانی