مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 12:212018-09-14فرهنگي

رتبه دوم ایران در جشنواره موقام ازبکستان


گروه موسیقی نستار از ایران در نخستین جشنواره بین المللی موقام ازبکستان دوم شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، گروه موسیقی نستار در نخستین جشنواره بین المللی موقام که هفته گذشته 6 تا 10 سپتامبر(15 تا 19) شهریورماه با حضور 30 گروه موسیقی برگزار شد، گروه موسیقی نستار از ایران مقام دوم جشنواره را کسب کرد و جایزه دوم این جشنواره را وزیر فرهنگ و هنر ازبکستان به گروه نستار اهدا کرد.

نخستین جشنواره بین المللی موقام ازبکستان با حضور بیش از 300 میهمان از 73 کشور با حضور استادان کشورهای مختلف در بخش داوری بین المللی، اتنوموزیکولوگ ها در بخش کنفرانس و گروههای موسیقی در بخش رقابتی برگزار شد و گروه موسیقی نستار از ایران از طریق فراخوان در این جشنواره شرکت کرده بود.

همچنین داریوش طلایی از سوی جشنواره به عنوان عضو هیات داوری به جشنواره دعوت شده بود و ساسان فاطمی نیز به نخستین جشنواره بین المللی موقام ازبکستان دعوت شده بود که مقاله و سخنرانی خود را در جشنواره ارائه کرد.

  گروه نستار در سال 2014 در فستیوال بین المللی پتالینگ جایا مالزی اجرا کرد که مورد توجه برگزار کنندگان برنامه قرار گرفت و پس از آن در فستیوال های بین المللی دیگری در آذربایجان، ارمنستان و ترانه شرقی ازبکستان داشته و همچنین طی همکاری با مرکز پژوهشی پلی فونی در موسیقی فولک اجرایی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه دوم ایران در جشنواره موقام ازبکستان

رتبه دوم ایران در جشنواره موقام ازبکستان