مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 11:052018-09-14سياسي

اسفندماه، زمان بهره برداری آزمایشی از تله کابین کرمان


سرپرست استانداری کرمان تأخیر در اجرای پروژه ها را ناکارآمدی سیستم دانست و گفت: پروژه ها باید در زمان معقول انجام شود و در این راستا یا نباید پروژه ای را آغاز کنیم یا در زمان معقول آن را اجرا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد فدایی صبح امروز 23 شهریورماه در آیین افتتاح پل شهید بهشتی(پل سیدی) ضمن شکرگزاری از افتتاح این پل گفت: مقرر بود این پل در 8 شهریورماه افتتاح شود لذا بابت این تأخیر 15 روزه از همه مردم کرمان عذرخواهی می کنم.

وی با بیان این مطلب که پروژه میدان آزادی مقرر شده که تا آخر مهرماه سال جاری افتتاح شود، اظهار کرد: پروژه خیابان ابوذر کرمان نیز باید در 22 بهمن ماه به بهره برداری خواهد رسید ضمن آن که بهره برداری آزمایشی از تله کابین بام کرمان را در اسفندماه خواهیم داشت.

سرپرست استانداری کرمان ادامه داد: زندگی راحت، توقف راحت، ترافیک روان، دسترسی به نیازهای آسان، زیبایی های شهری و چشم نواز و .

از شرایط زندگی به حق مردم در شهرهای مدرن است که متأسفانه کرمان فاصله بسیاری با این شرایط دارد، که باید در رفع این اشکالات گام برداریم.

وی به نماهای غیر چشم نواز خانه ها و نامطلوب بودن فضای شهری کرمان اشاره کرد خطاب به شهرداری کرمان گفت: باید به فضای سبز حاشیه های معابر به جدیت بیشتری بپردازید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسفندماه، زمان بهره برداری آزمایشی از تله کابین کرمان

اسفندماه، زمان بهره برداری آزمایشی از تله کابین کرمان