مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 10:362018-09-14سياسي

گزینه جنگ منتفی است/ دشمنان در صورت اقدام علیه ایران با خاک یکسان می شوند


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه گزینه جنگ علیه ملت بزرگ و رشید ایران منتفی است، گفت: دشمنان جمهوری اسلامی ایران در صورت اقدام علیه کشورمان با خاک یکسان می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، سردار حسین سلامی شب گذشته در یادواره سرداران و 230 شهید شهرستان مهدی شهر در حسینیه اعظم این شهر با حضور شماری زیادی از مردم، خانواده های معظم شهیدان، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و نیز عزاداران حسینی برگزار شد، اظهار کرد: تجربه گذشته و نتایج تحلیل های مختلف نشان می دهد که گزینه جنگ علیه ملت بزرگ و رشید ایران منتفی است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز به درستی و با تحلیل هوشمندانه ای فرمودند که جنگ نمی شود و این اساس و زیربنایی دارد.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: بررسی ها نشان می دهد که امروز هیچ کشوری حاضر نیست تا با آمریکایی ها متحد شود و علیه ما اقدام نظامی انجام دهد و هیچ نگرانی ای از این بابت وجود ندارد.

سلامی افزود: در ابعاد مختلفی، رفتار آمریکایی ها را رصد می کنیم و اطمینان می دهیم که این کشور امروز در زمینه های مختلفی دچار آسیب های فراوانی شده و مشکلاتش بسیار زیاد است و آمریکا، شرایط جنگ ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزینه جنگ منتفی است/ دشمنان در صورت اقدام علیه ایران با خاک یکسان می شوند

گزینه جنگ منتفی است/ دشمنان در صورت اقدام علیه ایران با خاک یکسان می شوند