مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 08:502018-09-14اقتصادي

مکاتبه برای پرداخت 50 درصد دوم منابع اشتغال روستایی


معاون وزیر تعاون از مکاتبه با سازمان برنامه و صندوق توسعه ملی برای پرداخت 50 درصد دوم منابع طرح اشتغال روستایی خبر داد و گفت: استان هایی که در بحث تسهیلات روستایی ضعیف عمل کنند، - سهمشان به استان های قوی تر منتقل می شود.

سیدحمید کلانتری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 800 میلیارد تومان طرح تعاونی در بانک ها در دست بررسی است و چنانچه بانک ها تصویب کنند، سهم تعاونی ها بالغ بر 1000 میلیارد تومان خواهد شد.

وی درباره روند ثبت نام تعاونی ها گفت: به اندازه ای که انتظار داشتیم، تعاونی ها ثبت نام کرده اند منتها مشکل ما بررسی طرح ها در کارگروه اشتغال به ویژه بانک هاست.

کلانتری تصریح کرد: در حال حاضر هم طرح روستا ـ تعاون را در سطح کشور تقویت می کنیم و هم طرح اشتغال روستایی در 11 استان مرزی را پیش می بریم.

معاون امور تعاونی های وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی در عین حال از مکاتبه با سازمان برنامه و صندوق توسعه ملی برای پرداخت 50 درصد دوم منابع طرح اشتغال روستایی خبر داد و گفت: اعتقاد ما بر این است که نباید بین اینها وقفه ای ایجاد شود چون در آن صورت شکل گرفتن مجدد تیم های که فعال شده اند با مشکل مواجه شده و طرح لطمه می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکاتبه برای پرداخت 50 درصد دوم منابع اشتغال روستایی

مکاتبه برای پرداخت 50 درصد دوم منابع اشتغال روستایی