مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 شهریور 1397 ساعت 07:202018-09-14سياسي

اختصاص 15 درصد بودجه دانشگاه علامه به حوزه پژوهش/انجام دو طرح کلان


معاون پژوهش وفناوری دانشگاه علامه طباطبایی از اجرای دو طرح کلان پژوهشی در این دانشگاه خبر داد و گفت: خوشبختانه توسط مسئولین دانشگاه حمایت های ویژه ای از طرح های پژوهشی صورت می گیرد و بر اساس قانون، - 15درصد از بودجه دانشگاه به این حوزه اختصاص می یابد.

دکتر حمیدرضا علومی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، به مهم ترین طرح های پژوهشی دانشگاه علامه طباطبایی در سال جاری اشاره کرد و گفت: یکی از طرح هایی که از اهمیت بالایی برخوردار است، طرحی است که برای شناسایی علل و عوامل دعاوی و اختلافات برای قوه قضاییه انجام می گیرد.

در واقع این موضوع یکی از تکالیف قوه در برنامه ششم است که باید دانشگاه علل و عوامل اختلافات در سطح کشور را به صورت استانی پیگیری کند و پیشنهادهایی را برای کاهش دعاوی و جرائم در قالب بسته های سیاستی و قانونی ارائه دهد.

وی تصریح کرد: دانشگاه علامه طباطبایی در حال حاضر اجرای طرح فوق را به عنوان یکی از طرح های پژوهشی مهم در اولویت قرار داده است و در مرحله آغازین اجرای این طرح هستیم و بعد از انعقاد تفاهم نامه تلاش داریم پیشنهاد پژوهشی خود را به قوه قضاییه تحویل دهیم.

معاون پژوهشی دانشگاه علامه به طرح اجرایی این دانشگاه در حوزه اقتصاد مقاومتی به عنوان اولویت دوم اشاره کرد و گفت: این طرح به طور جامع در دستور کار دانشگاه قرار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 15 درصد بودجه دانشگاه علامه به حوزه پژوهش/انجام دو طرح کلان

اختصاص 15 درصد بودجه دانشگاه علامه به حوزه پژوهش/انجام دو طرح کلان