مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1397 ساعت 19:162018-09-13پزشكي

آیا در محصولات شرکت پاک آرا سنندج مواد سمی وجود دارد؟


چندی پیش در فضای مجازی اعلام شده بود که سم در محصولات تولیدی شرکت پاک آرا سنندج وجود دارد که معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کردستان و سرپرست کمیته ارزیابی و انطباق استاندارد کردستان این قضیه را رد کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، ظهر امروز نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی، رییس خانه صنعت و معدن و مسوول کمیته ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد کردستان به همراه تعدادی از خبرنگاران از کارخانه پاک آرا سنندج بازدید کردند.

هدف تمام مسولان استان تامین آسودگی خاطر برای مصرف کنندگان است رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان اظهار کرد: وظیفه ذاتی مااست که به کارخانه ها سر بزنیم و از کار ان ها بازدید کنیم و این کار در این جهت است که خبری از وضعیت کارخانه و کارگاه ها بگیریم.

محمد دره وزمی دلیل دیگر هم این است که  به صورت موردی گاهی مسائلی در واحد تولیدی به وجود می آید و یک سری از این مشکلات بیرون واحد تولیدی هستند که به همراه مسولین ورود پیدا می کنیم و در صدد رفع ان تلاش می کنیم رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان افزود: شعار امسالمان طبق گفته رهبر معظم انقلاب، حمایت از کالای ایرانی است در راستای تحقق ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا در محصولات شرکت پاک آرا سنندج مواد سمی وجود دارد؟

آیا در محصولات شرکت پاک آرا سنندج مواد سمی وجود دارد؟