مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1397 ساعت 14:462018-09-13اقتصادي

تولید 60 درصد سبد دارویی کشور در اصفهان/ نیاز 50 میلیاردی برای سود دو برابر


سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تأمین دارو برای کشور ما استراتژیک است، شرکت داروسازی فارابی توانسته در مدت کوتاهی عقب ماندگی گذشته را جبران کند و قرار است 60 درصد از سبد دارویی کشور شامل آنتی بیوتیک ها در این شرکت تولید شود.

- تولید 60 درصد سبد دارویی کشور در اصفهان/ نیاز 50 میلیاردی برای سود دو برابر سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: تأمین دارو برای کشور ما استراتژیک است، شرکت داروسازی فارابی توانسته در مدت کوتاهی عقب ماندگی گذشته را جبران کند و قرار است 60 درصد از سبد دارویی کشور شامل آنتی بیوتیک ها در این شرکت تولید شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، انوشیروان محسنی بندپی ظهر امروز در جمع مسؤولان شرکت داروسازی فارابی اظهار داشت: این که مدام گفته می شود که کیفیت جنس ایرانی بالا نیست، یک جنگ روانی است، وقتی که مواد اولیه و خط تولید همه و همه استانداردهای لازم را دارند چرا باید کیفیت وجود نداشته باشد؟ باید این اعتماد را در خود تقویت کنیم.

وی افزود: حدود 50 درصد سبد دارویی کشور شامل آنتی بیوتیک ها می شود که از این میزان قرار است 60 درصد در شرکت داروسازی فارابی تولید شود که نشان دهنده اهمیت این شرکت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 60 درصد سبد دارویی کشور در اصفهان/ نیاز 50 میلیاردی برای سود دو برابر

تولید 60 درصد سبد دارویی کشور در اصفهان/ نیاز 50 میلیاردی برای سود دو برابر