مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1397 ساعت 09:552018-09-13فرهنگي

قائم مقام وزیر ارشاد به تئاتر شهر رفت


قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل هنرهای نمایشی چهارشنبه شب بیست و یکم شهریور ماه ضمن تماشای نمایش «مرگ و پنگوئن» به کارگردانی پیام دهکردی در تالار چهارسو با مدیر مجموعه تئاتر شهر دیدار کرد.

- قائم مقام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه مدیرکل هنرهای نمایشی چهارشنبه شب بیست و یکم شهریور ماه ضمن تماشای نمایش مرگ و پنگوئن به کارگردانی پیام دهکردی در تالار چهارسو با مدیر مجموعه تئاتر شهر دیدار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاترشهر، در این دیدار شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی،حسین انتظامی را همراهی میکرد.

این در حالی است که انتظامی قبل از حضور در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر با سعید اسدی مدیر این مجموعه دیدار و با وی به گفتگو پرداخت.

پیام دهکردی کارگردان نمایش مرگ و پنگوئن هم پس از پایان اجرای چهارشنبه شب این اثر نمایشی ضمن قدردانی از حضور هنرمندان، قائم مقام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل هنرهای نمایشی گفت: امیدوارم تئاتر در سرزمین ما به عنوان آب و نان تبدیل به قدرت قطعی فرهنگی شود.

زیرا تئاتر نهاد تولید اندیشه است و آن چیزی که امروز به عنوان بزهکاری در جامعه ما وجود دارد قطعا با همین توجه به تئاتر کمرنگ تر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قائم مقام وزیر ارشاد به تئاتر شهر رفت

قائم مقام وزیر ارشاد به تئاتر شهر رفت