مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1397 ساعت 09:052018-09-13اقتصادي

طرح های پل باغ ائل گلی مشخص + تصاویر


پل طبیعت کلانشهر تبریز به عنوان دومین پل طبیعت کشور، تفرجگاه بزرگ ائل گلی را به ائل باغی تبریز متصل خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از اتصال دو پارک بهاران و پارک بزرگ عباس میرزا توسط پل ارتباطی یاشیل کؤرپو ، شهرداری تبریز در نظر دارد، پروژه ساخت دومین پل طبیعت این کلانشهر را با عنوان پل باغ ائل گلی آغاز کند.

در این راستا مسابقه بین المللی طراحی معماری پل باغ ائل گلی تبریز توسط معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تبریز برگزار و طرح های برگزیده آن نیز مشخص شد.

این پروژه در راستای برنامه های ارتقای کیفیت فضاهای تفریحی، توسعه توریسم شهری و به منظور افزایش قابلیت های گردشگری تبریز احداث خواهد شد که ضمن احداث پل عابر پیاده در محل اتصال پارک های ائل باغی و ائل گلی، فضای جاذب جمعیت در قالب گالری ، رستوران، کافی شاپ و سایر اماکن مورد بهره برداری قرار می گیرد.

در این راستا، مسابقه بین المللی طراحی معماری پل باغ ائل گلی تبریز با معیارهای طراحی خاص از جمله ایجاد ارتباط و اتصال خلاقانه میان باغ تاریخی ائل گلی با پارک ائل باغی، ایجاد فضای انسان مدار در تلفیق با طبیعت، ایجاد فضای جاذب جمعیت به لحاظ گردشگری و تفریحی، تامین آسایش اقلیمی برای عابران و گردشگران و سایر معیارها برگزار شد که در پایان سه طرح برتر معرفی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح های پل باغ ائل گلی مشخص + تصاویر

طرح های پل باغ ائل گلی مشخص + تصاویر