مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 22 شهریور 1397 ساعت 00:452018-09-12سياسي

از اختصاص یک فروند هواپیمای ATR به فرودگاه بجنورد تا شنیده شدن سوت قطار در این دیار


استاندار خراسان شمالی از قول مساعد مسئولان وزارت راه برای اختصاص یک فروند هواپیمای ATR به فرودگاه بجنورد خبر داد.

- در گفت وگوی تفصیلی ایسنا با استاندار خراسان شمالی مطرح شد: از اختصاص یک فروند هواپیمای ATR به فرودگاه بجنورد تا شنیده شدن سوت قطار در این دیار استاندار خراسان شمالی از قول مساعد مسئولان وزارت راه برای اختصاص یک فروند هواپیمای ATR به فرودگاه بجنورد خبر داد.

محمدرضا خباز در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: ATR یک هواپیمای کوچک با 50 نفر ظرفیت است که اگر این هواپیما در اختیار استان قرار داده شود می تواند روزی دو سورتی پرواز داشته باشد.

وی افزود: در جلسه اخیر استاندار و نمایندگان خراسان شمالی با وزیر راه و همه معاونان وی، قول دادند که یک هواپیمای ATR به بجنورد بفرستند و ان شاالله فرودگاه بجنورد حداقل روزی یک پرواز رفت و برگشت داشته باشد.

استاندار خراسان شمالی با بیان این که 25 سال از احداث فرودگاه بجنورد می گذرد و تاکنون هیچ اتفاق ناگواری در آن رخ نداده است، ادامه داد: 20 میلیارد تومان در این فرودگاه هزینه شده است و باید فعال باشد، اکنون چنین فرودگاهی را با 2000 میلیارد تومان هم نمی توان ساخت.

خباز در ادامه با بیان این که شرکت های هواپیمایی دیگر نیز اعلام آمادگی کردند که به بجنورد هواپیما اختصاص دهند، افزود: اما هواپیماهای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از اختصاص یک فروند هواپیمای ATR به فرودگاه بجنورد تا شنیده شدن سوت قطار در این دیار

از اختصاص یک فروند هواپیمای ATR به فرودگاه بجنورد تا شنیده شدن سوت قطار در این دیار