مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1397 ساعت 18:362018-09-12سياسي

عده ای با دیکتاتوری نمی گذارند سینما مسیر خود را طی کند


نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای با قلدری و دیکتاتوری نمی گذارند سینما مسیر خود را طی کند، اگر معتقدیم حرف را در سینما اقتصاد می زند، - چرا فیلم مذهبی ساخته نمی شود، وقتی فیلمی همچون سفیر مخاطب بسیاری داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر ظهر امروز به مناسبت روز سینما، به بازدید از سینماهای تعطیل و مخروبه سطح شهر مشهد پرداخت و در جمع خبرنگاران گفت: سینما ابعاد مختلفی از جمله سالن های سینمایی و تعداد صندلی های آن و محتوا و ژانرهایی که در موضوعات سینما مطرح است را در برمی گیرد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مخاطب سینما از دو قشر متفاوت هستند و ذائقه آنها با یکدیگر متفاوت است؛ بیان کرد: برخی از مخاطبان محتواها و تولیدات سینمایی را می پسندند که ما برای آنها برنامه داریم، اما برای افرادی که این محتواها را نمی پسندند، برنامه ای در نظر نگرفته و برای حضور آنها در سینما فعالیتی انجام ندادیم.

وی با تاکید بر اینکه بعد از انقلاب اسلامی تنها سه فیلم روز واقعه، سفیر و رستاخیز در خصوص محرم ساخته شده است؛ یادآور شد: فیلم سفیر و روز واقعه در آن مقطعی که تولید شد بسیار مورد استقبال قرار گرفت و پرطرفدار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای با دیکتاتوری نمی گذارند سینما مسیر خود را طی کند

عده ای با دیکتاتوری نمی گذارند سینما مسیر خود را طی کند