مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1397 ساعت 14:562018-09-12سياسي

تشییع پیکر مطهر 4 شهید گمنام در تنکابن


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تنکابن گفت: محرم پیش رو تشییع چهار شهید گمنام دوران دفاع مقدس را در شهرستان تنکابن داریم که 26 شهریور پیکر مطهرشان وارد تنکابن می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان تنکابن، سیدابراهیم شریفی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته دفاع مقدس با ذکر نام و یاد شهدا اظهار کرد: ما باید به خود ببالیم که در مکتب امام حسین ( ع) قرار داریم که ایام محرم امسال با هفته دفاع مقدس تقارن پیدا کرده است.

وی افزود: ما بر این باوریم آنچه که مردم و رزمندگان ما را در مقابل رژیم تا دندان مسلح بعثی آن روز نگه داشت، چیزی جز شعار هیهات من الذله مکتب عاشورا نبود.

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان تنکابن خاطرنشان کرد: مردم ما با الگوبرداری از امام حسین (ع) مقاومت کردند و این باعث شد پیروز شویم.

این مسؤول یادآور شد: امروز ملت های آزادی خواه دنیا از جمهوری اسلامی و رشادت رزمندگان ما درس گرفتند و متوجه شدند چگونه با توکل به خدا و ائمه اطهار می توان در مقابل دنیای کفر و ظلم ایستاد.

شریفی با بیان اینکه هدف دشمن نشان دادن شکست جمهوری اسلامی به دنیا است، متذکر شد: دشمن که نتوانست در جنگ نظامی نتیجه بگیرد، امروز به سراغ شیوه های دیگر از جمله جنگ نرم رفت و جنگ را خصوصاً به عرصه اقتصادی و معیشت مردم کشانده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع پیکر مطهر 4 شهید گمنام در تنکابن

تشییع پیکر مطهر 4 شهید گمنام در تنکابن