مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1397 ساعت 14:252018-09-12فرهنگي

انتشار «نگاه نو» ویژه کارل مارکس


شماره 189 فصلنامه «نگاه نو» با عکس روی جلد کارل مارکس و بخش ویژه برای این نظریه پرداز به مناسبت زادروز دویست سالگی اش منتشر شد.

- شماره 189 فصلنامه نگاه نو با عکس روی جلد کارل مارکس و بخش ویژه برای این نظریه پرداز به مناسبت زادروز دویست سالگی اش منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش ویژه این شماره از نگاه نو به کارل مارکس اختصاص دارد که با این مطالب همراه است: مارکس در روزگار حاضر نوشته اریک هابسبام با ترجمه محسن قائم مقامی، مهم ترین منابع درباره مارکس و مارکسیسم گفت وگوی نایجل واربرتن با تِرل کارور با ترجمه محمد غفاری، مارکس و تاریخ: فلسفه تاریخ یا جامعه شناسی تاریخی؟ از نادر انتخابی، مارکس و دین و ماجرای افیون توده ها از علی امینی نجفی، انقلاب یا انحطاط؟ تأملی در باب گذار از شیوه های تولید، به مناسبت دویستمین زادروز مارکس نوشته سمیر امین با ترجمه محمد دهقان، میراث مارکس در آیینه سرمایه از محمد مالجو، مارکس در قبیله ما از یاشار دارالشفاء، از سوسیالیسم چه مانده است؟ نوشته لشک کولاکوفسکی با ترجمه محسن قائم مقامی و گاه شمار زندگی و آثار کارل مارکس(1883-1818) از یاشار دارالشفاء.

در بخش مقاله ها نیز این مطالب درج شده است: توسعه، نظام تدبیر، مدیریت تغییر، نگاه به آینه از بایزید مردوخی، برچیده باد سلطنت! جنبش جمهوری خواهی 25-28 مرداد 1332 نوشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار «نگاه نو» ویژه کارل مارکس

انتشار «نگاه نو» ویژه کارل مارکس