مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1397 ساعت 10:402018-09-12بين الملل

کارتر: با ترامپ سیاست های زیست محیطی و حقوق بشری آمریکا تغییری نمی کند


تا زمانی که دونالد ترامپ در کاخ سفید رهبری کشور ما را داشته باشد، امید چندانی برای تغییر سیاست های حقوق بشری و زیست محیطی آمریکا وجود ندارد.

- جیمی کارتر در سخنرانی، گفت : تا زمانی که دونالد ترامپ در کاخ سفید رهبری کشور ما را داشته باشد، امید چندانی برای تغییر سیاست های حقوق بشری و زیست محیطی آمریکا وجود ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتد پرس، جیمی کارتر، رییس جمهور اسبق آمریکا در عین حال در صحبت هایش به دموکرات هایی که به دنبال پایین کشیدن جمهوری خواهان از قدرت هستند، توصیه کرد که در رفتن به سراغ چپ گرایان افراط نکنند.

وی در گزارش سالانه خود در بنیاد و کتابخانه اش در تالانتا، تاکید کرد: باید مستقل ها هم بدانند که می توانند، آرای خود را در حزب دموکرات سرمایه گذاری کنند.

کارتر همچنین نسبت به تبعات سیاسی روی آوردن دموکرات ها به یک برنامه بسیار لیبرال همچون نظام بهداشت و درمان همگانی هشدار داد و گفت که دموکرات ها باید در سطح کشوری به سراغ مستقل هایی که از دولت فعلی سرخورده شده اند، بروند.

جیمی کارتر، سیاست های محیط زیستی دولت فعلی آمریکا که باعث تسهیل انتشار هر چه بیشتر گاز متان از سوی شرکت های انرژی در این کشور می شوند را محکوم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارتر: با ترامپ سیاست های زیست محیطی و حقوق بشری آمریکا تغییری نمی کند

کارتر: با ترامپ سیاست های زیست محیطی و حقوق بشری آمریکا تغییری نمی کند