مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1397 ساعت 09:132018-09-12اقتصادي

نرخ غذا و خوابگاه های دانشگاه های علوم پزشکی 12 درصد افزایش یافت


معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت افزایش نرخ غذا و خوابگاه های دانشگاه های علوم پزشکی را اعلام کرد و گفت: بر این اساس قیمت وعده های ناهار و شام از هزار و 200 به هزار و 350 و وعده صبحانه از 600 تومان به 700 تومان افزایش پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت فرهنگی وزارت بهداشت(مفدا) محمد رضا فراهانی؛ معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت سه شنبه بیستم شهریورماه در دومین روز نشست مجمع دبیران شورا های صنفی دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی کشور در سالن اجلاس این معاونت در وزارت بهداشت، افزایش قیمت غذا و خوابگاه دانشجویی در سال تحصیلی جدید را بسیار محدود دانست و گفت: شما باید به ما کمک کنید تا تلاش کنیم شرایط حاکم بر کشور و جنگ اقتصادی موجود آسیبی در حوزه های رفاهی به دانشجویان نزند و این کمک برای ما تعیین کننده است.

وی ادامه داد: بر این اساس قیمت وعده های ناهار و شام از هزار و 200 به هزار و 350 و وعده صبحانه از 600 تومان به 700 تومان افزایش می یابد.

این در حالی است که قیمت خوابگاه های دانشجویی بین 10 تا 12 درصد افزایش خواهد داشت که در نهایت بیش از 12 درصد نخواهد بود و این امکان نیز وجود دارد که افزایشی نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نرخ غذا و خوابگاه های دانشگاه های علوم پزشکی 12 درصد افزایش یافت

نرخ غذا و خوابگاه های دانشگاه های علوم پزشکی 12 درصد افزایش یافت