مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 22:312018-09-11بين الملل

فرانسه هم برای سوریه چنگ و دندان نشان داد


نماینده فرانسه در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت درباره ادلب گفت: اگر سلاح شیمیایی در ادلب بکارگرفته شود ما و متحدانمان واکنش نشان می دهیم! - نماینده فرانسه در سازمان ملل در جریان نشست شورای امنیت درباره ادلب گفت: اگر سلاح شیمیایی در ادلب بکارگرفته شود ما و متحدانمان واکنش نشان می دهیم! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از النشره، فرانسوا دیلاتر نماینده فرانسه در سازمان ملل متحد در جلسه شورای امنیت درباره ادلب سوریه گفت: هر اقدام نظامی به ادلب دارای تبعات فاجعه بار است.

جنگ ضد تروریسم هدف قرار دادن غیرنظامیان را توجیه نمی کند! وی افزود: بحران بی سابقه ای در زمینه آوارگان در ترکیه در صورت آغاز عملیات نظامی در ادلب به وجود خواهد آمد.

نماینده فرانسه در سازمان ملل که کشور به همراه آمریکا و انگلیس برای سوریه چنگ و دندان نشان می دهد، گفت: اگر سلاح شیمیایی در ادلب بکارگرفته شود ما و متحدانمان واکنش نشان خواهیم داد.

این در حالی است که مرکز روسی آشتی سوریه در بیانیه ای از آغاز صحنه سازی از حمله شیمیایی ساختگیِ ارتش سوریه در ادلب خبر داد و اعلام کرد: بر اساس خبر های رسیده از طرف ساکنین استان ادلب در حال حاضر در منطقه جسرالشغور، صحنه سازی از حمله شیمیایی ارتش سوریه علیه ساکنین محلی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرانسه هم برای سوریه چنگ و دندان نشان داد

فرانسه هم برای سوریه چنگ و دندان نشان داد