مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 16:302018-09-11اقتصادي

اختصاص 40 درصد اعتبارات شرکت های دولتی پرسود به همکاری با دانشگاه ها


معاون پژوهش وفناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر با اشاره به ایجاد زیرساخت های قانونی برای مشارکت دانشگاه ها در بخش های تحقیق و توسعه صنعتی، گفت: - بر اساس تبصره برنامه بودجه امسال، 40 درصد اعتبارات شرکت های پر سود به همکاری با دانشگاه ها اختصاص داده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر حسین تودشکی در نشست هم اندیشی کنفرانس شیمی - صنعت با رویکرد پساب و پسماند با تاکید بر اینکه ما در دانشگاه امیرکبیر نسبت به سال های قبل برداشت های متفاوتی در حوزه های فناوری داریم، افزود: حرکت در مرزهای دانش و مرتبط با حل معضلات کشور از جمله رویکردهای ما در این حوزه به شمار می رود.

تودشکی با بیان اینکه در این راستا تلاش می شود تا مشکلات کشور عارضه یابی شود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر فاصله زیادی میان دانشگاه و بخش صنعت وجود دارد، در حالی که در دنیا مدل های قوی ای برای ارتباط دانشمندان دانشگاهی با صاحب نظران بخش های صنعتی وجود دارد.

معاون پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با تاکید بر اینکه پیشرفت بخش صنعت در دستان دانشگاهیان است، یادآور شد: اگر ما نمی توانیم معضلات بخش های صنعتی را حل کنیم، به دلیل آن است که تعاملات درست و مبتنی بر مدل های موجود در دنیا ایجاد نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 40 درصد اعتبارات شرکت های دولتی پرسود به همکاری با دانشگاه ها

اختصاص 40 درصد اعتبارات شرکت های دولتی پرسود به همکاری با دانشگاه ها