مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 12:402018-09-11بين الملل

نقشه آمریکا برای آسمان ایران!


اداره هوانوردی فدرال ایالات متحده آمریکا با انتشار بیانیه ای در ادامه فضاسازی علیه ایران به ایرلاین های آمریکایی هشدار داده است که حتی الامکان از آسمان ایران عبور نکنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، با توجه به آنکه سال گذشته نیز اداره هوانوردی فدرال آمریکا چنین بیانیه ای را صادر کرده بود، حالا نیز خطاب به شرکت های هواپیمایی آمریکایی اعلام کرده است که به هنگام برنامه ریزی برای پرواز و عبور از آسمان ایران، تنش های سیاسی و خصومت های میان این دو کشور را نیز در نظر بگیرند.

دفتر خدمات پرواز آمریکا که وظیفه فراهم کردن اطلاعات امنیتی درباره آسمان کشورهای مختلف را بر عهده دارد، خاطرنشان کرده است از آنجایی که آسمان عراق در نوامبر سال گذشته باری دیگر برای ایرلاین های مختلف در سراسر جهان باز شد، ایرلاین های آمریکایی باید به تنش های بوجود آمده و وضعیت سیاسی کنونی میان ایران و ایالات متحده توجه ویژه ای داشته باشند و به هنگام انتخاب میان آسمان ایران و عراق برای پرواز محتاطانه تر از قبل تصمیم گیری کنند.

این در حالیست که وزارت امور خارجه ایالات متحده امریکا نیز چندی پیش از شهروندان آمریکایی درخواست کرده بود از سفرهای غیرضروری به ایران خودداری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقشه آمریکا برای آسمان ایران!

نقشه آمریکا برای آسمان ایران!