مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 11:202018-09-11اقتصادي

تسهیلات مالی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک به شرکت کنندگان در تله کام 2018


صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ارائه کنندگان خدمات بومی شده توسط شرکت های داخلی از تعدادی از متقاضیان حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تله کام 2018) حمایت می کند.

- صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک (صحا) با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و ارائه کنندگان خدمات بومی شده توسط شرکت های داخلی از تعدادی از متقاضیان حضور در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی (تله کام 2018) حمایت می کند.

رییس اداره ارزیابی صحا خبرداد: به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهندس فرصاد جان احمدی، رییس اداره ارزیابی طرح های صحا با بیان این مطلب گفت: پیرو تفاهم نامه با سندیکای صنعت مخابرات و با هدف ایجاد شرایط برابر برای شرکت کنندگان در هجدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی(تله کام 2018)، تسهیلاتی جهت حضور در این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

وی افزود: این تسهیلات با نرخ سود مناسب در دو قسط مساوی پرداخت می شود و بازپرداخت آن طی10 قسط پیش بینی شده است.

رییس اداره ارزیابی طرح های صحا خاطرنشان کرد: تسهیلات شرکت در نمایشگاه داخلی و خارجی از جمله خدمات ویژه صحا به شرکت های حوزه الکترونیک، مخابرات و فناوری اطلاعات با هدف توسعه بازار بنگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات مالی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک به شرکت کنندگان در تله کام 2018

تسهیلات مالی صندوق حمایت از صنایع الکترونیک به شرکت کنندگان در تله کام 2018