مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 10:002018-09-11سياسي

ضرورت تأسیس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی


رییس هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره گفت: مصوبه تأسیس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی که به پیشنهاد استاد فرشچیان نهایی شد از اقدامات  بسیار خوب و قابل توجهی است که نیاز به اجرای هر چه سریع تر آن احساس می ­شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله علی اکبر رشاد در جلسه 125 مجمع هیئت حمایت از کرسی های نظریه پردازی، نقد و مناظره گفت: فعالیت های حوزه هنر نیاز به مدیریت و ساماندهی جدی دارد.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حوزه هنر عرصه ای چند وجهی است که همین موضوع سبب مشکلاتی در ساماندهی آن شده است، خاطرنشان کرد: وجه عمل در فعالیت های هنری برجسته است و به همین منظور بایست در ارتقای اساتید حوزه هنر به قابلیت های تجربی آنها نیز اهتمام صورت گیرد.

وی افزود: در فضای قانون گذاری آموزش عالی خلأها و موانعی به چشم می خورد که بایستی به رفع آن اقدام کرد و با توجه به شرط استادی در اعضای شوراهای تخصصی، دسترسی به استاد در حوزه هنر کم است و خیلی از اساتید هم تجربی هستند.

در این جلسه که به بررسی پیشنهادهای دانشگاه هنر در خصوص ویژگی های نظریه و نوآوری در علوم هنری و شیوه شناسایی و سنجش آثار برجسته هنری اختصاص داشت؛ دکتر اسماعیل بنی اردلان، رییس دانشکده علوم نظری دانشگاه هنر تهران با اشاره به آیین ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تأسیس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی

ضرورت تأسیس دانشگاه هنرهای اسلامی ایرانی