مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 07:462018-09-11دانش

فرهنگ سازی و آموزش در مصرف صحیح انرژی باید در عمل پیاده سازی شود


معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به دستورالعمل اجرایی دولت درباره صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: باید فرهنگ سازی و آموزش در مصرف صحیح انرژی در عمل پیاده سازی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت علوم، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم در نشست روسای دانشگاهها، پژوهشگاه ها و پارک های علم و فناوری کشور در دانشگاه علم و صنعت ایران با تأکید بر اینکه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، مدیریت مصرف انرژی را به طور جدی مدنظر قرار دهند، گفت: در سال جاری با برنامه ریزی و اقدامات اساسی در زمینه مدیریت سبز و مدیریت مصرف انرژی در ستاد وزارت علوم کاهش قابل توجهی در مصرف آب، برق و گاز صورت گرفته است.

نظرپور اظهار داشت: طبق گزارش ارائه شده در 5 ماه اول سال جاری، در حوزه ستادی وزارت علوم، مصرف آب، برق و گاز نسبت به مدت مشابه سال گذشته 21، 18 و 29 درصد کاهش و صرفه جویی داشته است.

وی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بودجه آموزش عالی کشور ادامه داد: کمبود منابع مورد نیاز در کشور به یک بحران جدی تبدیل شده است که مدیریت صحیح مصرف، قطعا در خروج از این بحران نقشی اثرگذار دارد.

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره به این که طبق دستورالعمل اجرایی دولت درخصوص صرفه جویی در مصرف انرژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرهنگ سازی و آموزش در مصرف صحیح انرژی باید در عمل پیاده سازی شود

فرهنگ سازی و آموزش در مصرف صحیح انرژی باید در عمل پیاده سازی شود