مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1397 ساعت 07:152018-09-11بين الملل

گزارش هایی از ورود ارتش ترکیه به شمال سوریه و دستور آماده باش به شورشیان سوری


فعالان نوار ویدیویی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرده اند که ورود کاروان نظامی ترکیه ای با ابزارآلات جنگی و خودروهای زرهی از روستایی مرزی به خاک سوریه را در منطقه حارم در شمال سوریه به تصویر می کشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه اسکای نیوز عربی، شاهدان عینی گفتند، کاروان نظامی ترکیه ای در نزدیکی روستای کفر حوم از توابع منطقه حارم در حومه شمالی ادلب مستقر شده و انتظار می رود به سمت ایست های بازرسی ترکیه در حومه جنوبی و غربی ادلب برود.

در این راستا روزنامه ینی شفق وابسته به دولت ترکیه نوشته است، ارتش ترکیه به نیروهای مخالف سوری هم پیمان خود در راس آن شورشیان ارتش آزاد سوریه دستور داده در حالت آماده باش نظامی باشند و واحدهای بزرگ نظامی خود را از استان حلب به استان ادلب منتقل کنند.

به نوشته این روزنامه، ارتش ترکیه دستوراتی در زمینه حضور نظامی گسترده و آماده باش ارتش آزاد سوریه داده که در طول خط مرزی عفرین، اعزاز، جرابلس، الباب و چوبانبی (الراعی) مستقر هستند.

این روزنامه در ادامه گزارش خود آورده است، فرماندهی نیروهای ترکیه ای از نیروهای ارتش آزاد سوریه خواسته گزارش هایی درباره تعداد نیروها، مقادیر سلاح و انبار تسلیحاتی خود ارائه دهند و برای یک اقدام نظامی آماده باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارش هایی از ورود ارتش ترکیه به شمال سوریه و دستور آماده باش به شورشیان سوری

گزارش هایی از ورود ارتش ترکیه به شمال سوریه و دستور آماده باش به شورشیان سوری