مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 19:412018-09-10سياسي

ماموریت قرارگاه کمک به دولت و شهرداری و خدمت به مردم است


نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء در مراسم افتتاح تونل آرش – بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه ماموریت قرارگاه کمک به دولت و شهرداری است، - نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء در مراسم افتتاح تونل آرش : ماموریت قرارگاه کمک به دولت و شهرداری و خدمت به مردم است نماینده قرارگاه خاتم الانبیاء در مراسم افتتاح تونل آرش – بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی با اشاره به اینکه ماموریت قرارگاه کمک به دولت و شهرداری است، گفت: قرارگاه خاتم در پروژه هایی فعالیت دارد که منفعت اقتصادی زیادی ندارد بلکه عمرانی است و برای مردم مفید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، گنجی ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: ما برای رفاه مردم تلاش می کنیم و خود را جزیی از مردم می دانیم.

نماینده قرارگاه خاتم الانبیا با تاکید بر اینکه در پروژه تونل آرش ، تعداد زیادی از پیمانکاران بخش خصوصی هم نقش داشتند، از فعالیت های آن ها قدردانی کرد و گفت: بخشی از هزینه های قرارگاه خاتم برای انجام این پروژه بر دوش بازاریان بود.

به طور قطع، این پروژه یکی از افتخارات کشور است و در رقابت با 4 پروژه دیگر در جهان قرار دارد که امیدوارم موفق شویم.

گنجی افزود: این پروژه دو گلوگاه مهم فنی داشت؛ یکی عبور از زیر بزرگراه شهید مدرس و دیگری عبور از زیر خیابان ولیعصر (عج) که هر دو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت قرارگاه کمک به دولت و شهرداری و خدمت به مردم است

ماموریت قرارگاه کمک به دولت و شهرداری و خدمت به مردم است