مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 15:302018-09-10سياسي

امام جمعه کرمانشاه:فراز و فرودهای کشور را همانند دفاع مقدس پشت سر می گذاریم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: فراز و فرودهای پیش روی کشور راهمانند هشت سال دفاع مقدس پشت سر خواهیم گذاشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله مصطفی علما امروز(18 شهریور) در همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت که در سالن شهدای دولت استاندار کرمانشاه برگزارشد، امنیت را لازمه حیات انسان و حیات کشور توصیف کرد و گفت: حمله موشکی چند روز گذشته سپاه به مقر تروریست ها درخاک اقلیم کردستان عراق ازجمله اقدامات برای حفظ امنیت مردم ایران و کشور بود.

وی بابیان اینکه امروز امنیت ایران در دنیا مطرح و حرف اول را در منطقه می زند، اظهارکرد: اهمیت ایران در دنیا به گونه ای است که باعث اختلاف بین مقامات آمریکایی شده، تاجایی که وزیرخارجه سابق این کشور خروج آمریکا از برجام توسط ترامپ را باعث زیرپا گذاشتن قوانین و بی اعتباری این کشور می داند.

نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: ایران کشوری قدرتمند و نیرومند است که فراز و فرودهایی که برایش پیش می آید نیز گذرا است.

همانگونه که هشت سال دفاع مقدس را با دفاع سخت از کشور گذراندیم و طی این 40 سال از انقلاب دفاع کردیم، این فراز و نشیب را نیز پشت سر می گذاریم.

وی باتاکید بر حفظ وحدت آحاد مختلف جامعه در شرایط کنونی کشور، عنوان کرد: درکشور مشکلی که بن بست و غیرقابل حل باشد، نداریم، حتی خود کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه کرمانشاه:فراز و فرودهای کشور را همانند دفاع مقدس پشت سر می گذاریم

امام جمعه کرمانشاه:فراز و فرودهای کشور را همانند دفاع مقدس پشت سر می گذاریم