مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1397 ساعت 13:572018-09-10اقتصادي

دولت در بخش اقتصادی بسیار ضعیف عمل کرد/طرح شفاف سازی به نفع مردم و مملکت است


دبیر هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفاف سازی شاید در مراحل اولیه خود پیامد منفی داشته باشد اما در درازمدت می تواند به نفع مردم و مملکت باشد و اگر کسی بخواهد رأی بدهد می تواند از مراجع رسمی اظهار نظر گرفته تا رأی او رأی معنی داری باشد.

- علی اصغر یوسف نژاد  امروز درباره عدم حل نوسانات ارزی ازسوی دولت و طولانی شدن بهبود اقتصادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: متأسفانه اقدامات دولت در یک سال اخیر کارآمد نبوده و ادعای من این است که دولت در بخش اقتصادی بسیار ضعیف عمل کرد، با توجه به اینکه مقام معظم رهبری فرصت های زیادی را در اختیار سران سه قوه گذاشت ولی تاکنون هیچ تغییر مثبتی اعمال نشده است.

وی افزود: مشاوران ریاست جمهوری هرکدام رفتارهای متفاوتی داشته و با هم منسجم نیستند تا جایی که رویکرد و عملکرد خوبی از خودشان به جا نگذاشتند.

دبیر هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: البته ناگفته نماند که شاخص های بین المللی هم تأثیرات خودشان را به همراه داشتند ولی ما انتظار داریم با وحدت رویه در دولت جدید در پنج برنامه 12 محوری که قرار است اجرا شود هدف توجه به اقشار متوسط و ضعیف جامعه بوده می تواند مثمر ثمر باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت در بخش اقتصادی بسیار ضعیف عمل کرد/طرح شفاف سازی به نفع مردم و مملکت است

دولت در بخش اقتصادی بسیار ضعیف عمل کرد/طرح شفاف سازی به نفع مردم و مملکت است